Använd formuläret nedan för att ställa din fråga, lämna en recension, erbjudande eller anspråk. Eventuell feedback uppskattas och du kommer definitivt att få svar inom kort.
De flesta frågor och svar kan du hitta på vår FAQ-sida. Annars kan du alltid kontakta info@valsim.se.
Om du vill beställa fönsterputs, vänligen skicka ett foto av fönstret så att vi korrekt kan beräkna kostnaden för tjänsten för dig.
Minst en eller två gånger om året. Vanligtvis städar alla före nyår, före påsk, efter en semester, efter att ha tagit emot gäster, innan man hyr ut eller innan en nyfödd kommer.
Du kan enkelt beställa hemstädning på vår hemsida genom att skicka en förfrågan så kontaktar vi dig tillbaka eller skriv till oss i direkt på instagram, whatsup,mejl eller skicka oss sms.
När du bokar en städning måste du i förväg anteckna hur ofta du vill att huset ska städas samt vilken dag och tid du vill att vi ska komma.
Vi städar enligt en checklista men du kan alltid meddela oss om du har några speciella eller känsliga ytor i ditt hem. Vi kommer alltid att kontakta dig om det finns några frågor under städprocessen, och du kan alltid kontakta oss om du har några frågor.
Valsim städar enligt denna checklista.
Vi vill gärna att du meddelar oss dina behov eller områden du vill att vi ska vara särskilt uppmärksamma på i ditt hem innan städning, så att du blir nöjd.
Ja, om du gör det i förväg. Först kontrollerar vi att den dag du vill beställa städning kommer vår personal att vara ledig och boka om dig till önskad tid.
Ja, du kan beställa en ytterligare tjänst som tvätt, men ni måste ta hand om att boka tid i tvättstugan i städdagen.
Som du önskar.
Om du stannar hemma kan du omedelbart före rengöring berätta för städaren om funktionerna i lägenheten och ge vissa instruktioner.
I de fall tjänsten inte stämmer överens med vad som parterna kommit överens om ska servicegivaren meddelas senast 48 timmar efter städningen slutförts. Alla reklamationer och frågor tas direkt med städföretag Valsim. Kompensation eller åter städning enligt vår kundnöjd-garanti vid dåligt utförd städning ges efter överenskommelse med kund.
Valsim AB
Surbrunnsgatan 16
114 27 Stockholm
Stockholm län
…………………………………………………………………………………………